Szuper Trabi
tomimindenes 2005.12.22. 14:01
Szuper-Trabant Szenzációs autósport újdonságról adott hírt a közelmúltban az NSZK-ban megjelenő nagy tekintéjű szaklap, az Auto, Motor und Sport: „Itt a Szuper-Trabant!" A küszöbön álló NDK-beli motor váltási program első, fantasztikus terméke, a holnap autópiacának forradalmasítója, a jövő reményteljes verseny-Trabantja! Az eddig nyilványtartásra hozott technikai adatok is messze felülmúlják a szakemberek legmesszebb menő elképzeléseit is:
elektronikus forgótárcsa vezérléses könnyűfém motor, változatlanul kétütemű, négyhengeres, vízhűtés, 1200 cm3, elektronikus gyújtás és üzemanyag befecskendezés, a speciális erőátviteli rendszer kenőanyagát olajhűtő tartja ideális hőmérsékleten, a hűtőt a Forma 1-esekhez hasonlóan a hátsó kerekeke előtti kiszélesedő karosszéria-elemekben helyezték el, az első futómű McPherson-rendszerű, hűtőkamrás tárcsafékek, depressziós szervo-rásegítő berendezés, ABS(!), küllős mintára öntött magnézium keréktárcsák, Pirelli P-7 szuperballonos abroncsok, acélvázas üvegszálerősítésű műanyag karosszéria, teljesítmény: 317 LE (233kW)
Reméljük, hogy a Trabant-konszern eddigi termékeinek hívei és barátai hamarosan itthon is köszönthetik az új B osztályos versenyautót, különleges tulajdonásait élvezve.
|