Bugatti-A csúcsautó |
no NAME |
2005.12.13. 16:14 |
Az S7 Twin Turbo az új gyári tuningkészlettel állítólag több mint ezer lóerős, és gyorsabb, mint a Bugatti Veyron.
|
Gőzgenerátor a BMW-be |
no NAME |
2005.12.13. 16:12 |
Még csak kisérletek folynak,de már így is érdekes...
|
Leleplezték az Audit |
no NAME |
2005.12.13. 16:09 |
Le Mansban is indítják a turbódízel motoros versenyautót. A prototípus formára nagyon emlékeztet a leköszönő R8-asra, de jól látszanak rajta a fejlesztés nyomai. A leglényegesebb különbség azonban a műanyag borítás alatt található: a személyautókban eddig soha nem alkalmazott V12-es dízelmotor került a nyolchengeres benzines helyére.
|
Porsche marad belőle |
Mr Chaos |
2005.12.13. 16:03 |
A 911 és a Boxer jellemzői röviden
|
Egy régebbi BMW teszt |
Ninó Karotta |
2005.11.24. 11:38 |
A 316-os nem a dinamikájával nyűgöz le. Istenverte balszerencséje, hogy BMW-nek született, különben a gyenge közepes 105 lóerős teljesítményt nem olvasnánk ilyen mordul a fejére. De sajnos a név kötelez(ne), így jogos a kritika. Továbbá még csak nem is arról van szó, hogy 1600 köbcentiből még ráolvasással se lehetne vérmesebb motort faragni, elég sokaknak sikerült. Ha pusztán a lóerőszámot nézzük, szinte mindenkinek. De ne csak a lóerőszámot nézzük.
|
Mini Cabrio vakít mint állat! |
Mr.Chaos |
2005.11.23. 12:06 |
Örmény tudósok egy csoportja bebizonyította, hogy minden autók közül a kabrió MINI-vel lehet leggyorsabban becsajozni. A megdöbbentő eredmény mindössze négytized másodperc. A pasizáshoz - ha hihetünk a kutatásoknak - még ennyi idő sem kell.
|
Citröen C8 Exlusive |
Mr.Chaos |
2005.11.23. 12:00 |
A látszat csal. Kicsi vagyok, de a nagy dolgokat szeretem. Nagy motorokat, nagy kutyákat, nagy adag kajákat, nagy fotelokat és autóból is megalomán vagyok. Kedvenc járműveim közé tartozott a 80-as évek végéről származó Chevy buszunk, melyben ha akartam, felálltam, és az otthoni TV-nézős fotelnél is kényelmesebb székeiben anélkül is igazán kellemesen lehetett utazni, hogy az 5000 köbcentis motort beindítanánk.
|
Teszt-Alfa Romeo 166 |
Mr.Chaos |
2005.11.23. 11:55 |
Magyarországon alig észrevehetõ piaci szereplõ, évi 7-8-9 darabos eladásokkal. A frissített 166-ossal az Alfa 3 százalékos részesedést célzott meg az E-kategóriában, összesen évi húszezret szeretnének eladni. Az új 166-os európai bemutatóját - jelentős bátorságról és vállalkozókedvről tanúságot téve - Berlinben mutatták be.
|
|